Անկեղծ ասած՝ Դիջիթեք 2016-ը չարդարացրեց իմ սպասումները։ Կարդալով անվանակարգերը՝ հիասթափվեցի։ Անցած տարի անվանակարգերը ավելի շատ էին,քան այս տարի, և դա իմ կարծիքով ավելի է դժվարացնում մասնակցի աշխատանքը։ Այս տարվա Դիջիթեքը ես չեմ համարում լիարժեք,քանի որ անվանակարգերը ավելի
շատ ուղղված են դեպի Դիջիթեքի տարածմանը։ Ես կարծում եմ,որ այս տարվա Դիջիթեքը
ավելի շատ պատրաստում է մյուս տարվան,այլ ոչ թե լիարժեք Դիջիթեք ներկայացնում
մասնակցին։ Ես ունեմ տարբեր աշխատանքներ,որոնց համար հատուկ անվանակարգ չեմ
գտնում,ներկայացնելու,ինձ թվում է,որ այս խնդիրը միայն ինձ մոտ չէ,որ ի հայտ է
գալիս։ Կցանկանայի,որ ավելացնեն հետևյալ անվանակարգերը՝ Դիջիփորձ,քանի որ իմ ընտրության գործունեության շրջանակներում կատարել եմ շատ փորձեր։ ԴիջիՄտքիԹռիչք,քանի որ մենք՝ 8-րդ դասարանցիներս ունենք բազում ստեղծագործական աշխատանքներ։
Ուսումնական բլոգ,որտեղ կարող ես գտնել ուսումնական նյութեր,հանդիպումների վերլուծություններ,կատարած առաջադրանքներ և այլ ֆորմատի հրապարակումներ։
Страницы
- Գլխավոր էջ
- Ֆիզիկա
- Առցանց ուսուցում
- Երկրաչափություն
- Հանրահաշիվ
- Կենսաբանություն
- Էկո ակումբ
- Գրականություն
- Պատմություն
- Իրավունք
- Ռուսերեն
- Աստղագիտություն
- Թարգմանություններ
- Անգլերեն
- Քիմիա
- Պատմություն
- Հայոց լեզու
- Թարգմանչական ստուգատես 2017
- Աշխարհագրություն
- Առողջագիտություն
- Էկոլոգիա
- Ֆիզկուլտուրա
- Հասարակագիտություն
- Արվեստ
- Գերմաներեն
- Հունվարյան նախագծային ուսուցմամբ ճամբար
- Անհատական ուսումնական պլան
- Ուսումնական Փետրվար
Комментариев нет:
Отправить комментарий