понедельник, 1 января 2018 г.

Արժանացել եմ «Մխիթար Սեբաստացի» 2017 մրցանակին

Մխիթար Սեբաստացին թարգմանել, ստեղծել և տպագրել է հազարավոր աշխատություններ` հարստացնելով հայերեն գրականությունը և տարածելով հայկական մշակույթը: Ես ինձ համարում եմ նրա գործի հետնորդը, քանի որ նույնպես ունեմ և ունենալում եմ իմ ներդրումը հայերեն գրականության շատացման, զարգացման և տարածման մեջ:
Դարեր շարունակ ոսոխը փորձել է ոչնչացնել հայ գրականությունը, մատյաններն ու արձանագրությունները՝ հայոց պետականության կործանման և հայ ազգի վերացման համար: Այս ամենից արել եմ հետևություն, որ ամուր գրականությունը հանդիսանում է պետականության պահպանման գրավականներից մեկը:
Այս կրթական տարվա ընթացքում կատարել եմ տարբեր թարգմանություններ՝ անգլերենից և ռուսերենից: Ընտրել եմ այնպիսի նյութեր, որոնք ոչ միայն լցնում են հայերեն տեքստերի շարքը, այլ կրթում են, խրատում և զարգացնում ընթերցողին: Շարունակելու եմ այս ամբողջ տարվա ընթացքում ավելի նոր, հետաքրքիր և լուրջ աշխատանքների թարգմանությամբ զբաղվել, քանի որ «Մխիթար Սեբաստացի» մրցանակին արժանանալը հանդիսանում է մեծ խթան, պարտավորեցնում է և դարձնում ավելի պատասխանատու՝ սկսածս գործի հանդեպ:
Կրթահամալիրում իրականացվող մրցանակաբաշխությունները մեծ խրախուսանք են սովորողներիս համար, որ փոխում ենք մեր ներկան և փոխելու ենք մեր ապագան՝ դեպի լավագույնը: Եկեք ապրենք մեծ հույսով:

Комментариев нет:

Отправить комментарий