среда, 23 мая 2018 г.

Jack Ma's interview (translation)

-Շատ լավ։ Մեկ հարց էլ լսենք WhiteRealityTV-իցԽնդրեմհարցրեք։
-Ողջույնիմ անունը Պաբլո էԿոստա Րիկայից եմ։ Տալով ձեր տեսանկյունը հոգատարության և հավատարմության վերաբերյալինչ եք դուք անում ինքնախնամքին ուղղված և ինչպես է դա դրսևորվում ձեր ընկերությունում։ Օրինակ՝ տեսնում եք Ձեր աշխատակցին՝ քնած կամ ուրիշ այդպիսի հիմար իրավիճակում։ Ի՞նչ մոտեցում ցույց կտաք այդ դեպքում։
-Բախտս բերել էոր ես ունեմ 18 համահիմնադիր և նրանց մեծ մասն իմ աշակերտներն են։ Երբ իմ բնակարանում ես ասացի նրանց իմ երազանքը,նպատակըմի զվարճալի բան առաջարկեցիԱլիբաբայի առաջին ֆոտոապարատի վաճառքի մեկնարկի հետ տեսանկարահանել մեր բոլոր հանդիպումները։ Այս քայլով մարդկանց հնարավորություն էինք տալիս ուսումնասիրել մեր ձախողման կամ հաջողության պատճատները՝ գործը ավարտին հասցնելուն պես։ Առաջին տեսահոլովակը նկարահանեցինք հենց առաջին հանդիպման ընթացքումորը տևեց երկու ժամ։ Իմ երկժամյա խոսքից հետո բոլոր զարմացել և հոգնել էինկարծես շոկի մեջ լինեին։ Ինձ նայում էին՝ հարցնելով. -Սա այն էինչ դու ուզու՞մ ես։-
Ես պատասխանում էի՝ այո։
Ես առաջինն էիով տեխնոլոգիաների մասին ոչինչ չգիտեր։ Ես կարծում եմոր մարդ ոչ թե պետք է անեն ինչ իմանաայլ պիտի իր կողքին ունենա ավելի խելացի մարդիկ։ Ես միշտ փորձում գտնել մարդկանց,ովքերօրինակհամակարգչային գիտելիքներ ավելի շատ ունենքան եսհաշվում են ավելի լավքան ես։ Ես այնքան շատ խելացի մարդ գտաոր իմ գործը դարձքվ նրանց բոլորի միասնական աշխատանքի հաստատումն ու հեշտացումը։ Երբ խելացիները աշխատում են փոխհամագործակցելովնևանց նպատակը ավելի մոտ է դառնում։ Հիմանրները հեշտ են միմյանց հետ աշխատումխելացիները՝ ոչ։ Հիմարները աշխատում են միասինբայց չեն հավատում իրենց նպատակին և գաղափարին։ 
-Մենք՝ մարդիկմիշտ դուրսն ենք նայումչենք զննում մեր ներսը։ Եթե դու քեզ չես քննում,զննում քո ներաշխարհըապա չես լինի իմաստուն։ Եթե իմաստուն չլինեսչես իմանաթե ինչ չես ուզում և ինչը պետքական չէ։ Այսօր մարդ արարածը ստանում է ավելինքան ակնկալում էր ունենալ։ Այսպիսով՝ շրջակա միջավայրի աղտոտման և շատ ու շատ այլ խնդիրների պատճառն է հանդիսանում մարդու ագահ դառնալը։ Մարդիկ շատ ժամանակ վստահում են իրենց դիմացիններին նաև այն պատճառովոր դիմացինները իրենց ավելի լավ են ճանաչում։ Ռոբոտները շուտով կտիրեն աշխարհինքանի որ նրանք նկատում են այն ամենըինչ կատարվում է շրջակա միջավայրում։ Չինական փիլիսոփայությունը հիմնված է մարդու ներսը վերլուծելու և ինքնադաստիարակության վրա։ Եթե մարդ առաջինը վերլուծի իր քայլերըապա չի նկատի դիմացինի բացասական կողմերը և ուշադրություն կդարձնի միայն դրականին։ Եթե մենք չսկսենք կոնկրետ քայլեր ձեռնարկելապա բոլոր վաստակած գումարները կծախսենք մեր երեխաների և թոռների բուժմանը ուղղված՝ հիվանդանոցների վրա։ Այսպիսով եկեք կարգի հրավիրենք ամենըմեր սիրտըաշխարհայացըհավատը և կրոնը։ Ես կարծում եմոր սա պետք է լինի մեր և մատաղ սերնդի նպատակն ու ուղղվածությունը։ Սա այն էինչի վրա հետագա 30 տարիների ընթացքում պիտի կենտրոնացած լինի մեր կրթական համակարգը։ 
-Մեկ հարցխնդրեմ-։
-Շնորհակալություն։ Ես ցանկանում եմ իմանալթե ինչպես եք դուք ձեզ մոտիվացնումինչ շարժառիթներ ունեք։ Նաև երկրորդ հարցսքանի ժամ եք դուք քնում։ Ես հասկանում եմոր ձեր գործերը ղեկավարելու համար հարկավոր են ութ աչք :D, նաև լսել եմ տարբեր վարկածներբայց ճիշտ պատասխանը ցանկանում եմ հենց ձեզնից լսել։-

Ինչպե՞ս եմ ես մոտիվացնում իմ աշխատակիցներին։ Ես նախ գտնում եմ այնպիսի մարդկանցովքեր մոբիլ են և կարողանում են խրախուսել ինքներն իրենցքանի որ ոչ ակտիվպասիվ մարդուն խրախուսել և մոտիվացնել ուղղակի հնարավոր չէ։ Ես ունեմ 65.000 աշխատակիցնրանք խմբով աշխատելիս խրախուսում են միմյանց և լրացնում բացերը։ Նվազագույնը կարող եմ ասելոր նրանց և իմ փոխհարաբերությունըիմ ղեկավարման ձևը և առաջնորդի որակները՝ այ սրանք ենոր ինչ-որ բան են փոխում աշխատողներիս մեջ։ Նրանք պետք է լինեն դրականպետք է իմանան իրենց կոլեգայի խնդիրըօգնեն լուծելքանի որ ես իվիճակի չեմ բոլորինն անգիր իմանալև ցավոքչունեմ դրա ֆիզիկական հնարավորությունը։ Երբ դուք այցելեք մեր հանդիպումներըկզարմանաքքանի որ ընդհանրապես նման չեն չինական այլ ընկերությունների հանդիպումներին։ Բոսսը ասում է՝ աշխատողները լսումոչայսպես չէ։ Մեր սենյակը նման է ռազմի դաշտիմենք որոշումներ ենք կայացնում տարբեր բղավոցների միջիցքանի որ ամեն մեկը բարձրաձայնում է իր կարծիքը։ Անցնենք մյուս հարցին։ Որքա՞ն եմ քնում։ Ես քնում եմ ո՛չ շատ կարճբայց ո՛չ էլ բավական։ Նաև շատ քիչ եմ ուտումուտում եմ միայն հատուկ ընտրված բաներ։ Վերջին ժամանակներուն ես սկսել եմ չափից շատ մտածել։ Բախտի բերմամբ հիմա ունեմ շատ լավ թիմում ասում եմ իմ բոլոր գաղափարները։ Իմը խոսելն էնրանցը՝ անելը։
-
Շնորհակալություն մեզ հետ լինելու համարմեր ժամանակը չի բավականեցնում լսելու բոլոր հարցերըբայց Դուք կարող եք միանալ պարոն Մայի մյուս դասերին՝ առևտրի վերաբերյալուղղված երիտասարդությանը։
Աղբյուրը: http://newmag.am/2018/jack-ma/

Комментариев нет:

Отправить комментарий